De nieuwe compound zorgt samen met het geoptimaliseerde profiel voor een ongelooflijke levensduur van nog eens 47% meer dan zijn voorganger.
3 LAYER COMPOUND (3LC) + CAP & BASE
3LC: Drie stroken rubber van links naar rechts. Speciale centercompound voor extra kilometers, speciale schoudercompound voor extra grip in de bocht. C&B: Versterkt het loopvlak en zorgt voor nog meer grip, comfort en all-weather prestaties.
ULTIMAT EYE
Digitale simulatietechnologie ter optimalisatie van het contactoppervlak waardoor zowel de grip als de levensduur worden verhoogd.
MONO SPIRAL (MS) BELT
LREDUCEERT WARMTE, VERGROOT STABILITEIT
Eén enkele karkasdraad die rond de omtrek van de band is gewikkeld. Maakt de band lichter en verbetert grip, stabiliteit en schokabsorptie. In de praktijk betekent dat een overtuigend gevoel van grip en een soepel rijgedrag.
NANOPRO-TECH™
MEER GRIP, MEER LEVENSDUUR
De Bridgestone NanoPro-Tech technologie maximeert de prestaties op moleculair niveau. Tijdens het rijden worden warmteontwikkeling en vervorming gereduceerd, waardoor de grip en levensduur stijgen.
RC POLYMER
MEER GRIP OP HET ASFALT
De RC Polymer technologie zorgt voor een gelijkmatige verdeling van de silicadeeltjes over de rubbercompound en werd ontwikkeld m.b.v. Bridgestone's Key-technologie NanoPro-Tech™. Het verbetert de grip bij regen en de slijtvastheid
SILICA RICH FOR REAR TYRE
MEER GRIP BIJ REGEN EN KOUDE
De Silica Rich compound verzekert een excellente grip in de regen en bij koude, of wanneer de band nog niet is opgewarmd.
SILICA RICH EX FOR FRONT TYRE
MEER GRIP VOOR DE VOORBAND
De prestaties op het nat worden verbeterd door de sterk verhoogde hoeveelheid silica.
HIGH TENSILE SUPER PENETRATED CORD (HTSPC)
Verbeterde handling
Meerdere individueel in rubber gecoate staaldraden vormen samen één koord, dat zorgt voor extra stabiliteit op hoge snelheid, overtuigende grip, comfortabele schokdemping en maximale levensduur..
De nieuwe compound zorgt samen met het geoptimaliseerde profiel voor een ongelooflijke levensduur van nog eens 47% meer dan zijn voorganger.
Geen GT-versie meer nodig: de modernste karkastechnologie garandeert een zeker, vertrouwd rijgevoel en stuurt geweldig op zowel zware als lichtere motoren.
Door karkasaanpassingen heeft de T33 ± 10% minder stuurhoek nodig bij regen. Mede daardoor ligt de T33 nu nog stabieler in de bocht op nat wegdek. Reken op je T33’s voor een geweldige feedback en vertrouwen! Zeker in de regen.